Pe Horia Constantinescu ni-l aducem aminte cu toții din imaginile oferite de Pro Tv, în care, având calitatea de administrator al unei plaje din Costinești, tăvălește o clientă prin nisip și o invită să-și ia catrafusele și să dispară, ajutat în această inițiativă plină de ospitalitate, de mai multe gorile la fel de politicoase. Și, pentru că PSD-ul a considerat că așa atitudine amabilă față de clienți nu s-a mai văzut, l-a cocoțat pe Horia Constantinescu direct în fruntea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului din Constanța, ca să-i învețe și pe alți privați cum trebuie bătut clientul și alungat de pe proprietate.
O vreme, am apreciat atitudinea plină de vervă a noului director, care și-a folosit energia asta debordantă, dând năvală prin cârciumile de pe litoral, tăind în carne vie, dând amenzi și punând lacătul pe ușă acolo unde a fost cazul. Articolele noastre arată clar că am promovat și aplaudat acțiunile întreprinse de CJPC Constanța, în cea mai mare parte a lor, benefice pentru bunul mers al litoralului românesc.
A venit însă toamna și se pare că Horia Constantinescu își canalizează din nou greșit energia ce-l caracterizează. Se ceartă cu jurnaliștii care-i mai aduc la cunoștință nereguli, se mai ceartă cu soacrele de pe la Costinești, loc de unde a plecat fără să se uite înapoi când a ales funcția de la CJPC și multe altele, fapte ce ar putea fi trecute cu vederea ușor. Așa e caracterul lui și trebuie să-l iei ca atare.
Ce nu poate fi trecut cu vederea însă este că tânărul directorul al CJPC Constanța a început să jignească oamenii care depun reclamații, fapt foarte grav, pentru că vorbim, nu-i așa, de directorul unei instituții publice.
Daniel Iorgu a ales ca zilele trecute să-și facă mai multe cumpărături de la supermarketul Auchan din VIVO Constanța. Ajuns la casă, constănțeanul a observat că a plătit pentru un kilogram de portocale, nici mai mult nici mai puțin de 49.99 RON per kilogram, deși prețul afișat era de 10 ori mai mic. Încercând să ia legătura cu directorul magazinului, Daniel Iorgu a primit o explicație halucinantă, cum că ar fi trebuit să introducă un cod ca să-i spună prețul corect, după care i s-a întors spatele și asta a fost.
Inițial, Iorgu a încercat să sune la CJPC Constanța, acolo unde nu i-a răspuns nimeni, așa că a încercat să-și spună problema pe Facebook, acolo unde s-a trezit însă luat la mișto, apostrofat și chiar jignit de către directorul CJPC Constanța, Horia Constantinescu. Inițial, șeful CJPC s-a luptat cu înverșunare să explice că supermarketul VIVO e unul de bună credință, terminând cu o replică ironică la adresa celui ce reclama o problemă.
”Este jenanta postarea! Vreau sa completez cu urmatoarea atentionare: in magazinele acestea lucreaza OAMENI, semenii nostri, supusi greseli ca si noi! Magazinele acestea ofera un serviciu fiecaruia dintre ei, asigurand o masa buna familiilor lor! Am retras adevarate produse inselatoare de pe rafturile lor, legume si fructe din import, care pacaleau consumatorul! Vorbiti de cate produse romanesti au astazi la raft! Va rog sa ne respectati pe noi, pe Dvs, pe cei care muncesc si pot gresi si sa intelegeti ca portocala nu inoata, deci nu e somon, deci nu este asa scumpa! Sa nu o prajiti, asa de nervi!!!!”, a răspuns Horia Constantinescu.
Și, pentru că Iorgu a continuat să-și susțină cauza, onorabilul șef al CJPC a continuat și pur și simplu i-a spus consumatorului că e PROST, dând dovadă de un comportament reprobabil, nedemn de un om care conduce o instituție publică. Ar fi cazul ca mai marii domnului Constantinescu să îi atragă atenția că nu aceasta este conduita de care trebuie să dea dovadă.