E deja un model bine patentat în România. Fiecare mall cunoscut alege drept ”ancoră” un hipermarket pentru a atrage clienții către celelalte magazine. În cazul City Park Constanța, parteneriatul cu magazinul Cora era împământenit de ani de zile. Doar că, odată cu extinderea semnificativă pe care a suferit-o mallul din parc, reprezentanții Cora au simțit că e nevoie să facă anumite schimbări pentru a se ridica la noile nevoi ale partenerului comercial.
Cora România își consolidează prezența în Constanța prin extinderea hipermarket-ului cora City Park într-o formulă modernizată, pe o suprafață mărită, un spațiu de cumpărături adaptat perfect exigențelor consumatorilor din zonă.
Investiția în modernizarea hipermarketului a fost de 2 milioane de euro, proces ce a avut loc simultan cu cel de extindere a mall-ului City Park.
„Credem că efortul a meritat și că noul hipermarket va fi apreciat atât de către clienții fideli, cât și de cei noi pe care sperăm să îi câștigăm. Noul Cora City Park care, iată, se mărește odată cu împlinirea a cinci ani, are o suprafață de aproape 6 000 mp față de 4 000 mp inițial, ceea ce ne-a permis să regândim total structura hipermarketului într-o manieră compactă şi rectangulară, astfel încât să ofere o experiență de shopping plăcută și, de ce nu, să creeze dependență”, a declarat Cristian Năstase, directorul Cora City Park.
Cumpărătorii vor găsi în noul hipermarket o intrare suplimentară, un flux de produse optimizat, raioane de brutărie, gastronomie și carne bine structurate, produse vrac foarte cerute în ultimul timp pe piaţă, precum și raioane pentru copii, de cultură, produse bio și băuturi mult mai bine reprezentate decât în structura veche. Cu o ofertă extinsă vine și sectorul nealimentar, unde vor fi disponibile numeroase produse noi, la prețuri accesibile.
Odată cu extinderea magazinului s-a mărit și echipa Cora City Park, pentru că retailerul dorește să ofere clienților servicii ireproșabile. Astfel,Cora City Park are acum cu 30% mai mulți angajați, cei mai mulți activând în zona produselor proaspete și a gastronomiei: brutari, măcelari, bucătari, fiind recunoscută competenţa Cora în domeniul produselor elaborate sau finisate în laboratoarele proprii.
În noua configurație a mall-ului, Cora City Park dispune şi de o parcare dublată la 1 300 de locuri. Lucrările continuă pentru extinderea acesteia la 1 800 de locuri faţă de 700 înainte de extindere.
Septembrie 2016 este de altfel o lună de referință în retailul constănțean, unde Cora are o prezență importantă prin cele două magazine – City Park și Brătianu – la acesta din urmă fiind recent inaugurat serviciul online prin platforma www.cora.ro. Astfel, magazinul virtual subliniază oferta tradițională, oferind acces printr-un singur click la peste 30 000 de produse care pot fi livrate acasă în Constanta şi în zonele limitrofe.