No menu items!
No menu items!

Stelian Ion, luat la mișto de patronul Seaview Media, Ionuț Barbu. ”Vei plăti pentru publicitate …”

Deputatul USR de Constanța și viitor candidat la Primăria Constanța, Stelian Ion, a cerut astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, demolarea tuturor panourilor publicitare din oraș, pe motiv că autorizația acestora a expirat încă din vara acestui an.

”Panotajul stradal din Constanța. Este o chestiune importantă pe care vrem o abordăm și tragem un semnal de alarmă că Primăria nu își face datoria în această zonă. Contractul încheiat în mod bizar, aș spune, deși nu face încă obiectul unei cercetări penale, pe o perioadă de 15 ani, cu o societate care a deținut monopol, s-a încheiat în iulie, anul curent. Cu toate acestea, vedem cu toții în oraș că panourile respective încă sunt pe picioare. Am formulat o cerere către primar, în luna noiembrie, și am primit un răspuns lapidar. Anumite chestiuni sunt sub semnul întrebării. De ce până acum Primăria a emis doar o notificare către acest comerciant? De ce nu au mers până la capăt cu procedura și nu au desființat efectiv aceste panouri? De ce în continuare se percep bani, și înțeleg că acest lucru se face fără temei, pentru că acele contracte nu mai sunt în vigoare, ce se întâmplă cu acești bani? De ce nu s-a respectat legea în momentul în care s-au dat autorizațiile pentru aceste panouri, pentru că legea spune că autorizațiile respective ar fi trebuit să se dea pe o perioadă determinată? Ori dacă ne uităm în răspunsul primit de la Primărie se arată că toate aceste autorizații au fost date pe o perioadă nedeterminată. Deci, din start s-a încălcat legea. Nu mai spun că foarte multe dintre ele, după cum se observă, au fost amplasate în zone unde nu ar fi trebui să fie amplasate, pe spații verzi, în zone în care vizibilitatea este redusă și pun în pericol circulația pe drumurile publice. Toate aceste panouri pe care le vedeți pe bulevardul Mamaia, pe spațiile verzi, trebuiau desființate demult. Îi solicităm primarului să nu mai prelungească aceste contracte, nu are niciun temei, să adopte un regulament transparent, care să nu avantajeze pe cineva anume, să încheie pe o durată rezonabilă, nu pe 15 – 20 de ani așa cum s-au obișnuit cei din PSD să încheie aceste contracte și să ia toate măsurile pentru a desființa toate panourile publicitare. Foarte multe dintre ele sunt inestetice, iar unele dintre ele pot pune chiar siguranța cetățenilor, pentru că la o furtună, dacă nu sunt verificate la timp, pot produce pagube și chiar victime.“, a spus Stelian Ion.

Ionuț Barbu, patronul firmei la care face referire deputatul USR, Seaview Media SRL, ne-a oferit, cu amabilitate, un punct de vedere referitor la declarațiile lui Ion Stelian.

Azi am deschis presa, ca de obicei, și am aflat că există Stelian Ion . Cică este onor candidat și eminent avocat. Nu am reţinut de unde candidează, dar parcă era de la PMP … Parcă . Nu sunt sigur și să mă ierte dacă greșesc. Probabil că dacă nu vorbea de mine, nici nu aş fi aflat de el. Ascultând ce a avut de zis, m-am lămurit cu două aspecte în ceea ce-l privește . Sigur este candidat la ceva, sigur nu este avocat. O fi stomatolog ca mine. În sfârșit! Acum , în calitate de persoană mandatată de industria de publicitate stradală, pot să spun că panourile au autorizație de construire, regulament există, dar se lucrează de 6 luni la unul nou și adaptat legii existente, panourile plătesc taxa de publicitate și taxa de ocupare a domeniului public, panourile se dau jos numai cu autorizație de demolare.

Că panourile se autorizează și se demolează ca un bloc de locuințe și durează, că regulamentul se naște prin discuții și dezbateri pe o lege proastă și nefuncțională, că funcționarii sunt speriați, este numai vina unor personaje toxice care candidează la diverse și devin ulterior aleși . Nu tu idei, nu tu viziune, nu tu proiecte, doar plini de păreri despre orice dar mai ales plini de ei înşişi și care atacă și ameninţă în mod securistoid cu reclamaţii la “organe”. Din acest motiv, funcţionarii publici preferă blocarea tuturor demersurilor, ca o reacţie naturală de frică de a nu fi târâţi prin anchete, chiar dacă la sfârşit sunt găsiţi nevinovaţi.

Totuşi, şi spun asta și pentru un avocat ca dl Stelian, a trece prin dezbatere un regulament de publicitate cu industria este un proces necesar, obligatoriu şi lucrativ pentru toţi factorii implicaţi astfel încât, la final, clienţii să poată să-și facă reclamă, noi să putem plăti salarii angajaţilor şi taxe, iar Primăria Constanţa să încaseze taxe .

În final, îl asigur pe dl Stelian că, oricâte prostii ar spune , campania electorală tot o să-l coste, pentru că noi nu lucrăm nici în varianta Black Friday, nici pe promisiuni de genul “te rezolv eu, boss, când ajung acolo…”,  nici gratis  – aviz și altor amatori de servicii gratuite sub amenințarea că: “dacă nu te conformezi… vedem noi, am eu grijă de tine!“, ne-a declarat Ionuț Barbu.

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular