Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Avarie RAJA în Eforie Nord
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Campusul Henri Coandă, dezinfectat de RAEDPP Constanța
În scopul prevenirii și combaterii răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus, COVID-19, Primăria Municipiului Constanța, prin RAEDPP, a demarat o amplă operațiune de dezinfecție în Campusul Social Henri Coandă.
Echipele au acționat în această dimineață în spațiile comune din toate blocurile, iar astfel de campanii vor avea loc și în perioada următoare. Pentru buna desfășurare a operațiunii, locatarii au eliberat întreaga suprafață de obiecte personale și nu au tranzitat holul comun.
Regia colaborează cu firme autorizate pentru dezinfecție. Substanțele folosite sunt avizate de Ministerul Sănătății, au un spectru larg de aplicare și au efect bactericid, fungicid și virucid, acționând inclusiv împotriva virusului COVID-19.
RAEDPP Constanța recomandă chiriașilor și colaboratorilor efectuarea plăților prin transfer bancar
Pentru a limita răspândirea COVID-19 și cu scopul de a proteja sănătatea chiriașilor, colaboratorilor și angajaților, RAEDPP Constanța a aplicat măsuri suplimentare de siguranță în casierii. Astfel, clienții trebuie să păstreze distanța socială recomandată de minimum 1,5 metri. Totodată, din motive de siguranță, este permis accesul a nu mai mult de două persoane simultan.
Îndemnăm chiriașii și colaboratorii Regiei ca în efectuarea plăților să folosească metoda de virament bancar, pentru a evita deplasarea la casierie și utilizarea numerarului.
Pentru efectuarea corectă a plății, este necesar să specificați detaliile plății (pentru ce este executat transferul: ex: plata chirie luna 02). Plățile pot fi făcute în următorul cont: Beneficiar: Exploatarea Domeniului Public si Privat RA; CUI: RO 2746784; IBAN: RO04BTRL01401202696755XX; BANCA TRANSILVANIA CONSTANTA.
Amintim faptul că Regia a suspendat activitatea de primire în audiență în această perioadă. RAEDPP Constanța pune la dispoziție următoarele date de contact:
– Direcția administrare imobile, Direcția Juridică, Direcția Tehnică, Direcția Economică: 0241.580.523, public@raedpp-constanta.ro;
– Direcția piețe, târguri și oboare: 0241.520.574, public@raedpp-constanta.ro .
Avarie RAJA la Mihail Kogălniceanu
Pentru remedierea unei avarii pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 125 mm, de pe strada Tudor Vladimirescu, din localitatea Mihail Kogălniceanu, RAJA SA a fost nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile astăzi – 25 martie 2020, în intervalul orar 10.00 – 13.00.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii de pe partea dreaptă a localității, cu sensul de mers către Constanța.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Trafic dificil pe strada Unirii
Pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii pe conducta de alimentare cu apă de pe strada Unirii, din municipiul Constanța, echipele RAJA S.A. au fost nevoite să blocheze traficul auto pe această stradă, tronsonul delimitat de străzile Cașin și Căiuți, astăzi – 25 martie 2020, în intervalul orar 10.00 – 13.00.
În vederea desfășurării lucrărilor de reparații, zona a fost împrejmuită și semnalizată corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată și Poliția Locală.
Abonaţii deserviţi nu sunt afectaţi de aceste lucrări, întrucât echipele de intervenţie încearcă să efectueze reparaţiile cu conducta sub presiune.
Ne cerem scuze participanților la trafic din zona respectivă, pe care îi asigurăm că echipele RAJA Constanța vor face tot posibilul pentru remedierea avariei într-un timp cât mai scurt.
Avarie RAJA în Techirghiol
Ca urmare a unei avarii survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 200 mm, de pe strada Oituz, din localitatea Techirghiol, RAJA S.A. a fost nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, astăzi – 25 martie 2020, în intervalul orar 11.00 – 18.00.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din Cartierul Nou .
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Ce documente trebuie să prezinti dacă vrei amânare la plată pentru RAEDPP Constanța
Având în vedere dispozițiile art. 10 din Ordonanța de urgență nr. 29/18.03.2020 privind unele măsuri economice și fiscaI-bugetare publicate în M.Of. nr.230 din 21.03.2020, RAEDPP Constanța comunică agenților economici afectați de deciziile emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, pe perioada stării de urgență decretate prin Decretul nr. 195/ 16.032 020 privind instituirea stării de urgență pe teritorul României, că în situația în care vor solicita amânare la plată a chiriei pentru imobilul cu destinație de sediu social și de sedii secundare, solicitarea va fi însoțită de certificatul de situație de urgență emis de Ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri
Măsuri de siguranță luate de RAEDPP pentru piețele din Constanța
Primăria Municipiului Constanța, prin RAEDPP, a adoptat o serie de măsuri astfel încât piețele agroalimentare să rămână în continuare un loc sigur pentru cumpărături, în contextul pandemiei de COVID – 19.
Pentru mai multă siguranță, au fost luate măsuri suplimentare de prevenție. Prin urmare, pentru a evita aglomerarea, în piețele aflate în spații închise din municipiu – Piața Tomis 3, Piața Griviței, Piața Km. 4-5, se va permite accesul unui număr limitat de persoane (maximum 10 – 20 persoane). Restricția nu se aplică și în cazul piețelor aflate în spații deschise.
„Pentru siguranța tuturor, personalul din piețele aflate în spații închise administrate de Regie a fost instruit ca, în cazul în care este aglomerat, să nu permită accesul a mai mult de 10 – 20 de persoane deodată. Rugăm clienții pieţelor să păstreze distanţa socială recomandată de 1 – 2 metri și să evite formarea grupurilor de persoane. De asemenea, îi sfătuim pe constănțeni să se aprovizioneze de la cea mai apropiată piaţă din zona de domiciliu, evitând astfel deplasările pe distanţe lungi”, a declarat directorul RAEDPP Constanța, domnul Florin Gheorghe.
Pieţele aflate în administrarea Regiei funcționează la parametri normali și sunt aprovizionate constant cu fructe și legume proaspete, astfel încât constănțenii să aibă acces la produse direct de la producătorii locali.
Spațiile sunt dezinfectate periodic și au fost montate dispensere de igienizat, puse la dispoziție atât pentru comercianți, cât și pentru clienți, pe care îi încurajăm să le utilizeze. Regia colaborează cu firme autorizate pentru dezinfecția piețelor. Substanțele folosite sunt avizate de Ministerul Sănătății, au un spectru larg de aplicare și au efect bactericid, fungicid și virucid, acționând inclusiv împotriva virusului COVID-19. În timpul operațiunii de dezinfecție, tarabele și halele sunt eliberate de marfă.
Apa de la robinet, un aliat de încredere în prevenirea infectării cu CORONAVIRUS
Așa cum am anunțat deja, încă din data de 17 martie 2020 activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul au fost suspendate pentru o perioadă nedeterminată. Însă RAJA gestionează în continuare relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.
Tot ca măsură de limitare a contactului direct între persoane, RAJA nu va mai efectua în perioada următoare citirea contoarelor de apă la abonați. Prin urmare, emiterea facturii se va face în baza indexurilor autocitite și transmise de consumatori prin call center sau pe platforma on-line, ori, în lipsa acestora, prin estimare, în funcție de istoricul consumului dintr-o perioadă similară a anului precedent.
Ținând cont de faptul că ne confruntăm cu o stare critică, de excepție, RAJA s-a mobilizat pentru a gestiona riscurile asociate virusului COVID 19, fiind în măsură să asigure continuitatea și calitatea apei potabile furnizate tuturor consumatorilor săi, în orice situație. În acest sens, se respectă și se actualizează permanent Planul specific de continuitate, în funcție de măsurile dispuse de autorități.
Sute de angajați ai societății au ca misiune principală asigurarea producției, distribuției, calității apei și epurării acesteia, îndeplinind sarcinile specifice prin muncă în condiții de izolare, pentru a preveni disfuncționalități majore ce pot perturba funcționarea serviciului esențial.
În lupta cu coronavirusul, RAJA îi asigură pe consumatorii săi că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei.
Să nu uităm că spălatul pe mâini, cu apă și săpun, în mod regulat, ne ajută să protejăm sănătatea noastră și pe a celor din jur!
Apă cu presiune redusă la Midia Năvodari
Ca urmare a unei avarii survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm, din Zona Midia, orașul Năvodari, RAJA SA a fost nevoită să reducă presiunea furnizării apei potabile, pentru a executa lucrarea în siguranță, astăzi – 23 martie 2020, în intervalul orar 13,00 – 16,00.
În acest timp, abonaţii din zona Midia vor avea apă cu presiuni scăzute la robinete.
Ne cerem scuze faţă de consumatorii afectaţi de aceste lucrări şi îi asigurăm că, RAJA SA Constanţa va face tot ce este necesar pentru finalizarea acestor intervenţii şi reluarea furnizării apei potabile la parametri optimi într-un timp cât mai scurt.
Avarie pe strada Eforiei din orașul Techirghiol!
Pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii pe conducta principală de alimentare cu apă, de pe strada Eforiei, din orașul Techirghiol, RAJA S.A. a fost nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, astăzi – 20 martie 2019, în intervalul orar 17.00 – 24.00.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din Cartierul Nou și de pe bulevardul Eroilor, iar în restul orașului se furnizează apă cu presiuni scăzute.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi în cel mai scurt timp.
Trafic blocat pentru remediere avarie pe str. Smârdan din Constanța!
Pentru executarea lucrărilor de remediere a unui branșament avariat, de pe strada Smârdan, din municipiul Constanța, echipele RAJA S.A. au fost nevoite să blocheze traficul auto pe această stradă, tronsonul delimitat de străzile Mihai Eminescu și Mircea cel Bătrân, astăzi – 18 martie 2020, în intervalul orar 12.00 – 16.00.
În vederea desfășurării lucrărilor de reparații, zona a fost împrejmuită și semnalizată corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată și Poliția Locală.
De asemenea, pentru remedierea avariei, este necesară oprirea furnizării apei către consumatorii de pe străzile: Smârdan, Mihai Eminescu și Mircea cel Bătrân în intervalul orar 12.30 – 15.00.
Ne cerem scuze atât participanților la trafic din zona respectivă, cât și abonaților afectați de lipsa apei, pe care îi asigurăm că echipele RAJA Constanța vor face tot posibilul pentru remedierea avariei într-un timp cât mai scurt.
Informare publică: Activitățile cu abonații RAJA se desfășoară în sistem on-line si telefonic!
Având în vedere că, începând cu data de 17 martie 2020, relația directă cu publicul a fost suspendată pentru o perioadă nedeterminată, reamintim abonaților RAJA variantele electronice sau telefonice la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică:
Contracte: serviciul.contracte@rajac.ro;
tel. – 0241/486.516 – Particulari / Asociații de Proprietari
– 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici:
Facturare: serviciul.facturare@rajac.ro; tel. 0241/481.208
Direcția Comercială: directia.comerciala@rajac.ro
Avize Constanța: avize@rajac.ro; tel. 0241 481 487 / 0241 481 223
Relații clienți: serviciul.relatiiclienti@rajac.ro; tel. – 0241.924, tastele 4/5/6
Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro
Orice alte informații, documente specifice, date de contact, se regăsesc pe site-ul www.rajac.ro. Documentele, înscrisurile sau actele specifice, pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, facem apel încă o dată către toți clienții societății să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m.
Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
E bine să eviți varianta orașului, astăzi
Ca urmare a remedierii avariei pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 800 mm, de pe bd. Aurel Vlaicu, echipele RAJA S.A. au fost nevoite să blocheze traficul auto pe acest bulevard, pe sensul de mers dinspre CET către Metro pentru executarea lucrărilor de asfaltare, astăzi – 18.03.2020, în intervalul orar 08.00 – 14.00 .
În vederea executării lucrărilor, zona a fost împrejmuită și semnalizată pentru a asigura o circulație corespunzătoare, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată Poliţia Municipală și Poliția Locală.
Ne cerem scuze participanților la trafic din zona respectivă, pe care îi asigurăm că RAJA Constanța face tot posibilul pentru remedierea lucrărilor într-un timp cât mai scurt, astfel încât zona afectată să poată fi redată circulaţiei în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiţii.
Măsuri aspre! Vor supraviețui constănțenii fără păcănele?
Începând de astăzi, 17 martie, a fost suspendată activitatea de examinare pentru permise de conducere, pentru o perioadă de 30 de zile, cu posibilitatea de prelungire a acestei decizii. De asemenea, sunt reduse la maxim activitățile de relații cu publicul ale instituțiilor din subordinea MAI.
De asemenea, prin ordonanță militară, au fost luate următoarele decizii:
– Se suspendă activitatea de servire și consum a produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice, organizată de restaurante, hoteluri, cafenele sau alte localuri publice, în spațiile destinate acestui scop din interiorul sau exteriorul locației.
– Este permisă organizarea de către unitățile economice de profil a activităților de comercializare a produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu presupun rămânerea clienților în spațiile destinate acestui scop, precum cele de tip „drive-in”, „room-service” sau livrare la client.
– Se suspendă toate activitățile culturale, științifice, artistice, religioase, sportive, de divertisment sau jocuri de noroc, de tratament balnear și de îngrijire personală, realizate în spații închise.
– Se interzice organizarea și desfășurarea oricărui eveniment care presupune participarea a peste 100 de persoane, în spații deschise.
– Organizatorii evenimentelor organizate și desfășurate în spații deschise, ce presupun participarea a maximum 100 de persoane, sunt obligați să dispună măsuri care să asigure distanța de minimum 1 metru între participanți.
– Conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 3,5t au obligația ca, în punctul de trecere a frontierei, să aibă asupra lor și să poarte mijloace individuale de protecție, precum dezinfectant, mănuși, mască pentru față și să prezinte documente care atestă traseul de deplasare până la destinație.
– Conducătorii de autovehicule menționați anterior, care sosesc din „zone roșii” sau „zone galbene” ori au tranzitat aceste zone, nu se supun măsurilor de carantină sau izolare, dacă la prezentarea în punctul de trecere a frontierei nu manifestă simptomatologie asociată infecției cu coronavirusul SARS-CoV-2.
– Ansamblele și subansamblele echipamentelor medicale fabricate în România pentru beneficiari din afara teritoriului național nu fac obiectul restricțiilor la export.
– Se suspendă toate zborurile efectuate de operatori economici aerieni spre Spania și din Spania către România, pentru toate aeroporturile din România, pentru o perioadă de 14 zile. Măsura intră în vigoare începând cu data de 18.03.2020, ora 18.00, ora României.
– Se prelungește măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Italia și din Italia către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 23 martie 2020.
– Aceste măsuri nu se aplică zborurilor efectuate cu aeronave de stat, zborurilor de transport marfă și corespondență, umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență, precum și aterizărilor tehnice necomerciale.
MĂSURI DE ORDINE PUBLICĂ
În aplicarea măsurilor stabilite prin decretul prezidențial, la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, au fost adoptate următoarele decizii, ținând cont de două obiecte majore:
Ducerea la îndeplinire sarcinile suplimentare ce revin unităților MAI pe linia prevenirii răspândirii coronavirusului;
Asigurarea unui climat optim de ordine și siguranță publică și un răspuns ferm la orice formă de criminalitate, în special a celei care dorește să profite de această stare de urgență.
Astfel:
– Structurile de poliție locale sunt coordonate operațional de Inspectoratele Județene de Poliție, iar în Capitală de Direcția Generală de Poliție a Municipiului București. Efectivele de poliție locală sprijină poliția națională în măsurile de ordine publică.
– La nivel național sunt constituite echipe mixte de cercetare și documentare și sunt accentuate verificările privind modul în care sunt respectate condițiile de izolare, corectitudinea informațiilor furnizate decetățenii care intră în România și orice alte aspecte ce țin de asigurarea ordinii publice și eficiența măsurilor de combatere a răspândirii noului tip de coronavirus.
– Parchetul General și Ministerul Afacerilor Interne au organizat în comun activitatea administrativă și programul de intervenție al unităților de parchet și de poliție judiciară, pentru a fi în măsură să fie asigurat un răspuns operativ și ferm în fața oricărei forme de criminalitate.
– Potrivit codului penal, săvârșirea unei infracțiuni profitând de situația prilejuită de starea de urgență reprezintă o circumstanță agravantă. În acest caz, se poate aplica o pedeapsă până la maximul special, iar în unele cazuri chiar se poate adăuga un spor de până la 2 ani închisoare.
– A fost întărită prezența în stradă a structurilor de ordine publică, la nivel național, și aici mă refer la poliție, jandarmerie și poliție de frontieră.
– Dispozitivul de polițiști de frontieră este suplimentat și sunt înăsprite măsurile de verificare la frontieră, atât în punctele de trecere a frontierei, cât și pe fâșia de frontieră.
– Serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor și analiză a bazelor de date sunt subordonate operațional Inspectoratelor Județene de Poliție, respectiv Direcției Generale de Poliție a Municipiului București, pentru creșterea capacității de verificare și scurtarea timpului de răspuns în cazul anchetelor epidemiologice.
– Au fost suspendate exercițiile, simulările, aplicațiile și orice alte activități care pot interfera cu măsurile luate pentru combaterea răspândirii infecției cu noul coronavirus, cu excepția celor cu caracter militar desfășurate în poligoanele de instrucție.
– Au fost stabilite și aplicate planuri de măsuri pentru asigurarea permanenței la unitățile operative și creșterea capacității operaționale a acestora.
– Toate aceste decizii sunt aplicate de structurile Ministerului Afacerilor Interne în strânsă colaborare cu instituțiile partenere din Sistemul Național de Apărare, Ordine Publică și Siguranță Națională.
– Începând de ieri, odată cu declararea stării de urgență, la nivel național au acționat peste 28.000 de angajați ai Ministerului Afacerilor Interne – polițiști, pompieri, jandarmi, polițiști de frontieră, personal al Inspectoratului General de Aviație și al serviciilor publice comunitare.
– Dintre aceștia, peste 10.000 de polițiști și peste 7.000 de jandarmi au desfășurat misiuni ordonate și au asigurat răspunsul la sesizările primite, iar peste 5.000 de pompieri au fost angrenați în misiunile curente privind situațiile de urgență.
De asemenea, au fost demarate acțiuni în vederea identificării operatorilor economici sau a altor persoane care desfășoară activități ilicite în legătură cu vânzarea produselor de protecție împotriva infectării cu CoVid-19.