UPDATE. Reprezentanții fast-food-ului Mesopotamia au ținut să ne transmită faptul că acest client a avut încă din start intenția de a șantaja compania lor, cerându-le în primă fază suma de 1000 de euro iar mai apoi reducând pretențiile la jumătate.
Un client nemulțumit, care intenționa de fapt să sesizeze Oficiul pentru Protecția Consumatorului, a trimis mailul cu reclamația pe adresa redacției noastre. În plângerea pe care o face, argumentată chiar și cu poze, clientul spune nici mai mult nici mai puțin că în salata pe care a cumpărat-o de la un fast-food din centrul comercial City Park Mall a găsit un vierme.
Desigur, vom înainta reclamația respectivă către instituția căreia i-a fost adresată din primul moment, nu înainte însă de a vă lăsa să vă delectați cu imaginea ingredientului surpriză din salata comandată de clientul respectiv.
[…] Hapurnea Ioan Dorian Un client nemulțumit, care intenționa de fapt să sesizeze Oficiul pentru Protecția […]
vrajeala… santajul nu a functionat, asa ca lasam presa sa stearga pe jos cu mesopotamia… inivida celor de la protap e mare ca nu au vanzarea celor de la mesopotamia… josnic…
Au mai incercat si altii sa ii faca rau Mesopotamiei…dar nu vor reusii..curatenia, igiena si calitatea produsului nu o sa o gasesti nici la KFC sau McDonalds. INVIDIA LA PUTERE !
Nu vreau sa imi imaginez cat a cautat un vierme de culoarea aceea ca sa il puna in salata …..oricine poate sa faca o asa manevra ….le merge prea bine si altii se impiedica de ei 🙂