Primăria Municipiului Constanța anunță că, începând de astăzi, 15.06.2020, programările pentru emiterea sau preschimbarea cărții de identitate se fac online!
Această măsură a fost luată pentru evitarea aglomerației și a formării cozilor la ghișeu.
Programările se pot face accesând următorul link: https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/
Tot aici aflați și care sunt sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință.
Vă rugăm să nu vă prezentați fără o programare prealabilă! Programarea este individuală. Nu se pot face mai multe programări cu același cod numeric personal.
Precizăm că au fost făcute programări până pe 1 iulie 2020. De astăzi, vă puteți programa online începând cu data de 2 iulie 2020.
Vă reamintim că documentele care au expirat în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.
Miea expirat buletinul si nu stiu cum sa procedez
Am făcut 14 trebuie să fac buletinu