O firmă anonimă din Valu lui Traian a sifonat miliarde de lei din Primăria Mangalia. De ce a permis jaful primarul Cristian Radu?

Ca jurnaliști, cu ani de zile de experiență, putem spune cu certitudine că un primar are nevoie de cel puțin două mandate pentru a pune pe drumul cel bun localitatea pe care o administrează. Venit din fruntea Gărzii Financiare, primarul Mangaliei Cristian Radu a primit acești opt ani, dar n-a strălucit.

Mangalia a rămas un oraș tern, șters, aglomerat, murdar, parcă lăsat să se întâmple la voia întâmplării, fără o strategie clară în administrația locală.

De ani de zile, despre Mangalia citești doar știri dubioase, despre vreo nouă manțocăreală, despre vreun scandal între ”șmecherii” politici ai zonei care nu se înțeleg la vreo combinație și se toarnă reciproc.

Stațiunile care țin de Mangalia dorm nederanjate de turiști, lipsite de investiții și de ajutorul administrației care le lasă în paragină. În opt ani de zile, ai putea concluziona ușor că singurul eveniment remarcabil care a ridicat praful din sudul litoralului a fost investiția libanezului Murad, pe care nu ne puteți bănui că-l lăudăm, fiind deja într-un proces cu dânsul, în urma unui articol pe care l-am scris.

Și, culmea, în tot acest praf și haos, în administrația locală, din Primăria Mangalia se scurg miliarde de lei, pentru servicii inexistente, fără ca primarul să ridice un deget pentru a stopa jaful.

Vă dăm astăzi un prim exemplu al jafului care se petrece în Mangalia, sub bagheta dirijorului liberal Cristian Radu, care, în opinia noastră, nu ar trebui să mai primească încă un vot după eșecul primilor opt ani de administrație.

O firmuliță din Valu lui Traian s-a abonat la banii Mangaliei

contracte future

Societatea comercială Future Media Agency, din Valu lui Traian, bifează conform documentelor 27 de contracte de achiziții publice cu instituții din Mangalia, exclusiv, în ultimii patru ani, în valoare de 662.127 de lei. Adică aproximativ 137.000 de euro s-au scurs din bugetul Primăriei Mangalia, pentru servicii pentru nu le poate demonstra nimeni. Să vedem exemplele.

futuremedia1

 

18.000 de lei pentru creare site pentru Direcția de Cultură și Sport Mangalia. Site-ul, pe care-l poate vizita oricine, e o banală temă customizată, costă cel mult 250 de euro, în niciun caz 4000.

Servicii de publicitate proiectul “Dezvoltare turistica in Statiunea Saturn”, 38.332 de lei. Ați auzit de serviciile astea de publicitate? Noi nu. 38.555 de lei, servicii de promovare pentru Primăria Mangalia? Serios? Promovare unde? Și făcută de cine? Și cum?

future2

8800 de lei consultanță mass-media. Pe cine o fi consultat micuța firmă din Valu lui Traian care n-a avut nicio legătură cu mass-media niciodată? Din nou promovare și publicitate de 46.713 lei, sondaje de opinie de 9600 de lei, din nou publicitate de 15.000 de lei, iar consultanță de 70.400 de lei.

future3

Și uite așa a ținut-o firmulița necunoscută din Valu lui Traian, lună de lună, an de an, când cu Primăria Mangalia, când cu Spitalul Balnear din Mangalia, până a topit 137.000 de euro din banii mangalioților, fără ca nimeni din administrația locală să ridice un deget? De ce nu s-a sesizat nimeni, legat de această hemoragie de bani publici, trageți singuri concluzia și votați în consecință.

Noi, vom reveni, pentru că nutrim speranța că la Mangalia se poate produce o schimbare în actuala administrație și ne place să credem că putem ajuta pentru ca această schimbare să se producă, fie și doar arătându-vă JAFUL care s-a petrecut în ultimii ani în Primăria Mangalia. Vom reveni.

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular