38 de echipe RAJA intervin în urma ploilor din ultimele zile

UPDATE. În cursul noptii trecute, dar și in prima parte a acestei zile, cele 38 de echipe de intervenţie ce asigura permanenta in toata aceasta perioada, au raspuns la 28 de solicitari venite atat din  municipiul Constanta, cat si din restul judetului.

Cele 11 sesizari din Constanta au fost din zona Centrala – strazile Pictor N. Grigorescu si Mircea cel Batran, Km 5 – str. Amurgului, Coiciu – str. Merisor, Inel II – str. Soveja, Faleza Nord – str. Unirii si Chiliei si cartierul Tomis Nord – str. Cismelei.

Din restul judetului, s-au primit 17 reclamatii: cate 4 din Navodari si Mangalia, 3 din Medgidia si 6 din Eforie. Echipele de intervenție au răspuns la toate aceste solicitări, la ora actuala toate acestea fiind rezolvate.

Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.

În urma atenționărilor meteo, la nivelul SC RAJA SA s-a activat Comandamentul pentru Situatii de Urgenta, incepand de astazi, ora 10,00 si pana maine, 12 octombrie, ora 18,00. La nivelul comandamentului au fost constituite pentru judetul Constanta, 38 de echipe de intervenţie dotate cu utilajele necesare – wome, vidanje și pompe de mare putere.

Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii  s-au înregistrat 9 reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanţa. Sesizările au venit din cartierul Faleza Nord – strazile Grozesti, Cameliei, Fagetului, Tabla Butii; zona Palas – str. Dumitru Sasu, cartierul Coiciu– strazile Fulgerului, Merisor si Poporului si strada Baba Novac in zona cartierului pentru tineri.  
Din restul judetului, s-au primit 5 reclamatii: doua din Cumpana, una din Mihail Kogalniceanu si doua din Eforie Nord. Echipele de intervenție au răspuns la toate aceste solicitări și multe dintre ele au fost deja rezolvate.

Mai mult, lucrătorii au intervenit și în zonele sensibile ale orașului, pe strada Ahile Mihail și în zonele Delfinariu și Dacia.

Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular