Constanta.RO

Campania lui Chiţac reînvie tehnicile Securităţii

0

Suntem pe piaţa media de multă vreme, am văzut şi am participat la multe campanii electorale, şi vă putem spune fără dubii: nu am văzut echipă mai bine pregătită în tehnica dezinformării şi a manipulării ca cea care se află în slujba tandemului Gabriel Comănescu-Vergil Chiţac.

Unii ne vor contrazice şi vor spune că structura din jurul lui Mazăre era mai prolifică. Sigur, echipajul care se ocupa de imaginea fostului de edil nu este de ignorat, însă într-o încleştare cu cel implicat în campania lui Vergil Comănescu, adevăratul candidat al PNL, ar pierde cu fluierături la capitolul intoxicare.

Toată maşinăria securistă pusă în mişcare anul acesta urmează o bună parte a paşilor făcuţi în anul 2016. Motivul este unul singur: să recupereze, cu orice preţ, distanţa dintre cel de pe locul 1, adică Făgădău, şi cel de pe locul 2, adică Chiţac.

Da, cu orice preţ, la orice capitol. Să nu credeţi că în echipa de campanie a lui Chiţac există vreun scrupul, vreun dram de moralitate, de echilibru, de bun simţ. Nu, oamenii din jurul lui au o singură direcţie, să pună mâna pe resursele oraşului, obiectiv pentru care sunt dispuşi să calce pe oricine şi să se folosească de orice.

Ultima găselniţă este organizarea unor tombole pe paginile de Facebook – “Magazin de Electrocasnice” şi “Mica Bucătăreasă”. Vizitatorii “Magazinului” şi “Bucătăresei” erau invitaţi să dea Like paginii Vergil Chiţac, apoi să distribuie postările pe profil şi să lase un comentariu cu “particip” sau să eticheteze un prieten, premiile fiind un Espressor de Cafea Philips în valoare de 1350 lei (10 câştigători) şi o mobilăde bucătărie superbă, premii ce urmau să fie adjudecate pe 20 septembrie, adică fix cu o săptămână înaintea alegerilor. Evident, discutăm despre un caz flagrant de mită electorală oferită de Vergil Chiţac prin “Mica Bucătărească” şi “Magazinul de Electrocasnice”.

Acum, de ce spunem că echipa de campanie a lui Chiţac este bine pregătită, ca şi candidatul, în tehnici securiste? Pentru că, după ce a cuantificat un plus de câteva mii de like-uri la pagina sa de candidat manciurian, Vergil Chiţac s-a delimitat, public, de aceste două tombole, pe care le aruncă în spinarea PSD şi pe care îi acuză de propagandă disperată.

Ştim, pesediştii nu sunt uşă de biserică, dar din câte îi cunoaştem, mai ales pe cei noi, nu îi duce capul la aşa ceva. Tehnica este una tipic securistă, diversionistă: creezi un instrument ilegal, nedectabil, te foloseşti de el până când lumea se prinde, apoi îl arunci în curtea adversarilor, despre care ştii că nu sunt în stare să reacţioneze. Exact aşa s-a întâmplat acum: nimeni nu poate lega paginile “Magazin de Electrocasnice” şi “Mica Bucătăreasă” de PNL şi Vergil Chiţac, beneficiarul campanii de colectare de like-uri, iar PSD doarme în front.

Ce uită securiştii din spatele lui Chiţac este că un like nu înseamnă vot, iar cei care au apreciat pagina plină de minciuni a amiralului de carton cu speranţa că vor câştiga un espressor scump sau o mobilă de bucătărie, după ce vor fi luat ţeapă, îşi vor lua şi like-ul înapoi, dar mai ales şi potenţialul vot. Ei şi prietenii lor.




About Author

Lasa un raspuns